Monday, September 22, 2008

Hari King


Gua ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat Hari King kepada King Of Letup. Gua kenal dia sejak berhingus lagi sampai la dah jadi Selebriti Blogger skang ni. Gua dengar cerita King nyaris nak beraya kat hospital tahun ni. Pepehal gua ucapkan semoga panjang umur dan murah rezeki kepada King Of Letup. Patutnya rockers cuti hari ni.

Tarikh hari King ini juga membuktikan bahawa dia lebih tua daripada gua, jesteru gua terpaksa tunggu King setel dulu. Walaupun ada satu peringkat dalam hidup King ni ada masa-masa dia tetiba jadi selok nak kawen, tapi entah bilanya gua tak tau. Pepehal gua tak nak langkah bendul.

King.. king..

3 comments:

zubyeorama said...

selok nak kawen? bio btul aok.. biroh beno bunyinyer. he hee..

Pipiyapong Abdillah Hamzah said...

woi..!! mana ada..!! gossip tu..

Anonymous said...

hah..keh dah cakap..biroh !!