Thursday, October 2, 2008

Gambar ni gua rembat dari blog lama persekutuan.Gambar ni pepalih lamanya.Sekarang belakang rumah gua dah jadi taman perumahan.Area belakang rumah Pipi dah jadi shopping kompleks.Apex dengan Kumprinx pun dah lama tak duduk rumah tu.Turut kelihatan gelanggang futsal pertama di Malaysia.Itu kalau time nak dekat maghrib,semua mesti buat-buat nak balik,sebab ustaz Mahyuddin mesti lalu depan padang on the way nak ke masjid.Lepas ustaz lalu,sambung main balik.Macam setan..

3 comments:

Rahimin Idris said...

tahun 2003 tiga gua tinggal di tingkat 2 kedai telekom tu. dekat padang golf tu la. sekarang dah jadi pejabat peguam pulak gua tengok!

Ahmad Belia said...

aku pernah rembat bola dari gelanggang futsal sampai rumah padeli.percaya ke tidak...

padeli said...

akula legend dalam generasi pertama..macam pendekar laut r kire..