Thursday, January 15, 2009

Skandal Persekutuan

Ketika gua meriki balik gambar-gambar lama dalam simpanan gua. Gua jumpa beberapa gambo yang agak mencurigakan. Adakah kehamjaddahnya semua ini?!

Penismen Dan Mael
Hubungan Mael dan Penismen dah elevate ke satu tahap yang baru nampak gayanya. Kemesraan hubungan yang terjalin erat disaksikan oleh kari restoran Y-Tim-K Bentong.

Ben Tarudin Dan Padeli IPTman
Asam di laut, garam di gunung. Dalam periuk bertemu jua. Walaupun sering merajuk dalam usik mengusik, namun kalau dapat Winning Eleven 2005 tu, persengketaan terpadam selalu.

Penismen Dan King Of Letup
Walaupun King Of Letup (KOL) bengis orangnya, namun kelembutan dan charm Penismen mampu mencairkan hatinya. Penismen juga terkenal dengan sikapnya yang cute dan funny. Mungkin itulah perencah rahsia Penismen dalam memenangi hati kiambang bertaut di lautan tasik madu apa jaddah yang aku tulis ni?!

12 comments:

Zaini said...

ini entri yg plg wtf skali setakat ni.

wahahaha.

ata said...
This comment has been removed by the author.
ata said...

skandal aok dgn akob, asal x msk skali dlm nie

Ahmad Belia said...

pp, bbeg yang kau bawak tu beg hijau hardcore aku ke?

Fir said...

Gua dah agak... damn!!!

Pipiyapong Abdillah Hamzah said...

macam babi king..takpe.gua cari gambor lu nanti..
woi apex, beg hijo hardkore lu tu lu kan kedekut.ntah bagi sapa..

StingRay said...

pp....letak je gambar kumprinx bersanding......



setel.....x sabo wooo nak tgk king bersanding.



abes-abes busuk pun gambar ngan pengantin pompuan.

stam said...

ah Apex, barang aku lagi banyak ko buat harga, tak berkira pon

Anonymous said...

king mmg suke cari pasal skang..jgn smpai gua taruk gmbar bogel lu.harem

Kumprinx said...

bring it Penismen! Bring it!

zubyeorama said...

telinge king of letup plg tak boleh disangkal lagi...

StingRay said...

kumprinx dah biasa bogel-bogel sekarang....dah kawin....



apa nak heran...




gambar pengantin la woi..