Wednesday, March 18, 2009

Perilis Eksyen Muvi

Ingat senang ke demeh nak bergayut macam ni? Otot mahu kuat beb. Pijak jari pun liat lagi nak jatuh.

9 comments:

iyan said...

hahaha...
mcm haram!

Anonymous said...

bala...urat tua timbul daaa...pe barang lu..

Nyahmampat said...

apa cita nampak separuh badan.. urat kat tangan dah real.. muka pun dah real.. halkum terkeluar pun real jugak..

pipiyapong said...

Gambar tu gua saja kasi separuh. Kalau penuh nanti lu orang gayat.

StingRay said...

ntah ntah ada pompuan kat bawah...tu yang timbul urat tuh...

ha ha ha

muka penuh gigih...

Kumprinx said...

king tengah kena BJ

sEmut said...

apa yang gua nampak..macam arsenal mencuba sedaya upaya untuk naik jadi juara liga premier inggeris..






tapi hampa...

limmtatt said...

hikmat menegapkan urat belikat gayenye aok neh..

JOyAHkHaLID said...

huh... terer amat ye oak ni! supe macam gaban dah!