Sunday, June 7, 2009

Majlis Pertunangan Timoh


Itu jam gua syak tunang dia menyorok dalam rumah takut kena hentak ngan Mael. Batang hidung pun tak nampak. Makanan yang disajikan sedap. Ada gulai lemak ayam.

Gua punyalah sporting, gua biar je budak baju biru belah kanan tu inteprem. Entah sapa-sapa entah.

12 comments:

citahrudin said...

elleh timah..mentang2 dh jd tunang org..mesej aku pun x di reply..chisss!!!

mie said...

MIE KATA: Selamat Bertunang semoga dapat menempuh dugaan dan rintangan sepanjang tempoh yang genting ni...
ingat,jgn pinjam dgn Along dan jangan curang ek....

MAYA KATA: aper kes date same nie? hehehe...anyway congrats beb! harap2 ko dapat cahaya mata secepat yang boleh...yiehaaa...

Kumprinx said...

KUMPRINX KATA : ingat, pertunangan ni bukan lesen beromen.

ben hanafiah said...

hHaishh....ayat orang dah kawen ni lain bunyi nye..

appykumprinx said...

appy plak nak kata: darah tengah manis tu...jaga diri baik-baik..

JOyAHkHaLID said...

citah: tarak kedit lah duit bis kenduri.

mie n maya: tankayu... nanti jpe miak adiah korang.Slamat gak kat korang.

kumprinx: oittt... tarak la sampai situ.

appykumprinx: Wokey bebeh.. hehehe..

JOyAHkHaLID said...

budak yang baju biru tu anak sdare cimo lah laki tati

StingRay said...

budak tu aku rasa..anak kumprinx.Dia balik guna mesin masa.



gaya posing da dekat sama.Tangan kembang-kembang.

deetree said...

Sayangnyer aku tak dapat nak pi sebab ada hal kat kelantan..
Majlis kahwin skali ke?
Ke Majlis tunang aje?
Kalu majlis tunang jer, majlis kahwin nyer bila lak...
Tak sabar nak nengok ko ni duduk atas pelamin.....

PKMPL said...

happy engangament ...

citahrudin said...

aku rs dh dkt patblas kali aku msj timah ni..hapdate x juge

appykumprinx said...
This comment has been removed by the author.