Tuesday, July 28, 2009

Boh


Gua lupa nama penuh dia. Borhanudin ke Borhan? tapi yang pasti gua panggil dia boh. Anak Husen Tempoyang. Bapak dia otai Tempoyang. Dengan cerita kalau Sultan Pahang datang tempoyang, Pakcik Husen gerenti ada.
Kat Flat tempoyang kat sini laa tempat kitaorang lepak, main terup dan isap rokok. Tapi masa ni tak silap gua, gua dah straightedge. Sama laa kumprinx, pp, dd dan zeba semua. Sekarang perangai cam setan masing-masing. Hisap rokok semua cam naga...

Disamping itu juga, gua masa ini England tak patut, sikit-sikit Shearer tak pun Owen, kalau main bola perangai nak macam Steve McManaman. Masa tu jugak gua cukup minat sama Beckham. Apa kes? Rambut dia smart dan belah tengah kalau tak silap gua...

3 comments:

Pipiyapong said...

Ini Ning Baizuddin laaa...

Ismail Othman said...

baizudin pun ko boleh lupa! bukan korang punya pakatan ke dulu yang nak bakar reban ayam ayah ramzul tepi bukit tu?(flat tempoyang). jenis hardko tak boleh di tegur masa muda2 dulu!

AMMOSHAM said...

mail. bukan reban ayam. reban arnab kalau tak silap aku...