Thursday, September 17, 2009

Tokoh Hero Kutu 2009

18 comments:

Anonymous said...

cam ci!

missSCHNEEBLY said...

aku rasa aku dah jatuh chenta chintun dengan pipi.Malangkah nasib aku kalau begitu?

Pipiyapong Abdillah Hamzah said...

Cilake, King. Laju betul buat kerja-kerja memecah-belahkan orang.

StingRay said...

Nak jadi amy search la plak.

Anonymous said...

ASTAGHFIRULLAHALAZIM!!!!!!!!!!!!!!!!

majestix said...

gambar pasport ke ni?

moqh said...

cam gampang

fyzi said...

hahahahaha

Jimbo said...

baju merah kasi letak patch minyak hitam ka, kompeni tayar ka....

gua memang dari dulu stim tengok buah halkom lu..

Nikolai said...

ada gak benda-benda tak senonoh time bulan puasa ni..

Ismail Othman said...

peh macam ni lah kalau ko potong rambut..

ben hanafiah said...

kawan2 kalo ada sesiapa yang tahu no telepon tn. guru mat zin sakti. sila fwd no tersebut kepada perseKUTUan. PerseKUTUan dah abis ikhtiar nak kasi mamat ni sembuh balik

fieza said...

wa mmg adore gle kt brader ni. salam berkenalan bang. ahaks. :P

padeli said...

peh..tak taw nak kabor bende..

nienakariena said...

aku x leh tahan nak gelak tngk gmbar ni.. hahahahahahaha

Anonymous said...

kalau i tgk gambar ni sblm jadi gf you i fikir 10,20 kali.

eh... jap. i rasa time ni i dah jadi gf you la.. you tak bagi i jumpa you time ni.. hahaha. sori2 (blh ke sebut sayang kat sini?)

tak payah sebut nama la ye.. i letak Miss X.

Kumprinx said...

apa ni king?!

oranglidi said...

celake