Thursday, June 19, 2008

Sukarelawan

Gua dengan Padeli jadi sukarelawan masa sukan Fesfic 2006 yang lalu.Biasa la,rockers macam gua memang gemar buat kerja-kerja kebajikan ni.Tapi Padeli gua saspek lebih ke nak cari makwe.Tengok le,orang kasi baju suruh pakai,dia boleh pakai baju Fred Perry.

8 comments:

Dauscherano said...

ceh,padeli tu jujur..lu licik amar..bkn gua tak tahu lu pakai baju no 1 disebalik t-shirt meriah tu..haha

dominique said...

Padeli mcm muke Mawi. Sumpah! huahuahua...

pipiyapong said...

ahahaha..memang satu lipis cakap macam tu weh..

tapi skang ni ada lagi satu pelakon lain pulak..

Amaradona said...

Daus-Mane ade beb.Gua selalu bersinglet je buat kerja masa tu.
Dominique-Haa.Padeli ni dah lama dikaitkan dengan Mawi.Dia suka tapi buat2 tak suka..Piirah!

Rhona said...

Iqram Dinzly!

dominique said...

Mak gua klau tgk Padeli mst teruja nk buat menantu..
Mak gua = die hard fan Mawi..
Choyy laa! hehe..

ammosham said...

padeli kalau datang umah dia, kalau dia tak layan kita secara serius MEMANG SAH TENGAH MAIN CM!

pipiyapong said...

haa..Iqram Dinzly tuh laa yang makwe maxis tuh kecoh nak mengingat masa offer apa benda ntah kat Padeli...macam pukimak..