Tuesday, June 24, 2008

Mengapit

Ini adalah pengalaman gua yang paling babi sekali sekitar 2 tahun lepas. Zaman gua tengah kutu berahak. Dah. Sekali ni je. Lepas ni jangan harap gua nak buat kerja-kerja macam ni. Tapi kalau King Of Drum menikoh, gua boleh consider lagi.

Kalau dapat nombor telefon makwe baju hijau tu orait le juga kan?

10 comments:

sak johns said...

mcm gampang, haaa

pipiyapong said...

woi..!! amacam? hari raya pun gua tak dressing macam ni..

dominique said...

hahahha.. wey!! lwk arr...

tasikmerah said...

ok ape bro... esok2 ko plak kena kapit...

S.YanaZ said...

Woitt...
mcm payung diri sndr je...

dominique said...

hahaha.. tuh la pasal..
mcm payung diri sendiri jer.
reaksi muke menggambarkan segale2nyer..

pipiyapong said...

dominique- apa lawak2? hahaha..

tasikmerah- lambat lagi gua.ada sedekad lagi..

s.yanaz- hahaha mana boleh,gua bukan kerja istana..

dominique- hahaha boleh nampak kat muka gua haa??

Rhona Munira Zlan said...

wah wah wah. smart jugak lu ni kadang kadang.

stam said...

Baru aku teringat, masa akad nikah hari sebelumnya, aku pakai baju melayu kaler hijau muda. Patutla awek tu... mesti dia kecewa lu ganti tempat gua keesokan harinya

Dila Raden said...

gila smart