Wednesday, February 18, 2009

fadil


malam semalam aku lepak dengan Fadil dekat cafe baru buka kat sebelah padang MDL.(tempatnya bukan seperti gambar di atas dan bukan juga lepak sembang pasal nak pegi kolumpo 28 ni..)

Ada satu pakcik yang aku tak kenali ni, duduk meja sebelah. borak dengan Fadil. aku pun ye ye jelah apa yang dorang borakan.

sekali keluar soalan gosip..

"Aok lah yang bertunang minggu lepas kat bukit betong kan?"

Ayat leser tu terus meluncur laju ke gegendang telinga aku.

"pap!!". aku menepuk meja.

"WTF! pade?! serius?"

"errr. tak tak.."

macam mana skang ni demeh!?
Aku tunggu pp jalan dulu..

3 comments:

Chenta said...

kedai abe joe eh? ade lumba kereta...

ps; btunang kat bukit betong? sape eh?

Pipiyapong Abdillah Hamzah said...

apsal tunggu gua pulak? gua umur 28 beb baru jalan beb..

ben hanafiah said...

sebab lu paling tua..