Wednesday, February 18, 2009

PUNGGUNG ROCK!

Waktu aku duduk merehat kan minda setelah lenguh jari aku bermain dengan pensil yang tak berapa nak panjang ni, aku bukak la blog kumprinx pastu aku jumpa gambo dia dengan mengenakan pakaian umpama di atas....


Dalam hati aku, cakap "...selalunye dia ni pakaian rock aje,tapi sesekali pakai macam ni..baru la nampok ke 'M. DAUD KILAU' an nye..."


Terus tangan aku yang lenguh nak mampuh tadi jadi bertenaga macam baru lepas pekena tongkat ali.


Ntah! aku pun tak tau antu tok dalik yang mana satu,yang merasuk aku untuk melukis gambo si kumprinx tu....


Tu pun takde la sebijik wajah dia...ade lari la...aku buat dalam keadaan yang terhendap-hendap...tapi aku tak tau lah kenapa hari tu bos aku asyik round je kat meja aku ni...


...mungkin sebab aura si kumprinx nih...!


9 comments:

Zaini said...

fuh. smart!

Amar Amir said...

peh,sebijik betul aok lukis ye mie..

Ismail Othman said...

mie tu memang keje melukis kat kolumpor tu!!

Pipiyapong Abdillah Hamzah said...

peh mie terer betul aok ye..boleh laa keh kasi projek baik punya lepas ni..

mie said...

aku dah lame standby nak buat projek dgn aok pipi..aok je yg taknak drop by kasi keh projek...hehehe..

Ahmad Belia said...

kau terer melukis ke mie? lukis gambar aku sekali...

mie said...

lukis gambo ko mesti jadi cun...tapi...perut ko jela yg nampak cun..hehehe...

sEmut said...

tabik! gua lukis orang lidi pun tak berapa fasih lagi

StingRay said...

nak lukis muka king senang....maikel jeksen tu kalau letak taik lalat terus nampak macam king...


hehe



lawo weh lukih...