Saturday, May 23, 2009

Born To Letup

Umur 24 baru start hisap rokok. Ni nak kira macam mana ni PerseKUTUan?

14 comments:

Amaradona said...

ah,main tuduh je gua isap rokok.mana ada bukti..

ben hanafiah said...

jadi liar sangat bila start pegang duit sendiri.

Amaradona said...

cilaka ben..laju je ye?

ben hanafiah said...

menda duduk dibandar.jauh dari mak aboh.disko tu jadi umah kedua...amar..amar..hati kau keras.

Amaradona said...

tau la dah ada tv plasma 38 inci..hidup mewah tapi hati tak senang pun tak guna ben..

ben hanafiah said...

datang lepak umah aku ni ha..rasa kedamaian desa..nak duduk bandor je..jiwa perbandaran sangat aok ni.

Anonymous said...

oh baby amar..hekhekhek

AMMOSHAM said...

woi..main sms laaa...

Naim Marsidi said...

baler aok amar..da start merokok yek..mcm ni aok yek biler da start keje..haha

ben hanafiah said...

kita tgk time dia dapat honda hybrid abah dia bagi nanti..tgk goner jadinye si amar ni

StingRay said...

ok la tu..dari dia isap menda-menda lain..







isap perempuan contohnya..

Kumprinx said...

faking bron, depan gua cover line!

appykumprinx said...

hehe..kantoi..mael dah bgtau ktorg da..

ben hanafiah said...

"orang dah dapat sayap, belajar la mengepak-ngepak"...-Late taro