Tuesday, May 19, 2009

Padeli tak tipu!



hari tu masa gua datang kl gua ada try call padeli. tak angkat. dalam 2 jam selepas tu dia call gua balik. katanya dia sibuk. gua tuduh dia keluar berzina dengan awek. dia menafikan tuduhan gua dan cakap yang dia sibuk jadi jurulatih futsal wanita kolej dia. lepas tu gua, amar sama pp kutuk dia berbakul-bakul.

gambar ini menunjukkan betapa seriusnya dia call gua mintak sangat nak jadi jurulatih bertauliah dari opis pensyarahnya. sekarang ternyata mesti ada awek futsal dalam ramai-ramai tu pura-pura minat kat padeli sebab mahu main skuad utama.

ps: gua bangga dengan padeli.

3 comments:

ben hanafiah said...

gua rasa awek tu tertipu dengan gaya padeli yang seiras dengan pelakon iqram dinzly..tu yang diorang join futsal tu..

Anonymous said...

tkdanya kami terpikat dengan orang tua tuh...hahaha...kami gunakan dia tuk latih kami jadi terer ja.hahahha...

Ps-tq Pali =>

Starsailor said...

x macam coach langsung, nak menyemat je. rase nak terajang je kepale tu, lepas tu terburai kena tiang gol. fuck!!!