Friday, July 10, 2009

Pernikahan Mie Hardcore Dan Maya di Kampong Gua

Baik Mie baik Maya is a good friend of ours. Kami gembira mereka selamat disatukan. Majlis ini adalah menyambut menantu cawangan Kampong Gua ke hapa gua tak tau.

Gua tak dapat hadir sebab itu jam gua ada kat Sarawak. Gua juga mintak maap kat Mie kerna tidak dapat datang. Gua harap Mie akan ekselen mengarungi badai gelombang berumahtangga dan semoga selamat berdayung ke destinasi (tidak karam di tengah lautan). Doa kami semua akan mengiringi kamu sepanjang masa.

Tahniah!



2 comments:

DeeTree said...

aku pun mintak maaf sebab tak dapat nak hadirkan diri sebab masa tu aku ke KL

mie said...

takpe2, no hal punya. nanti kita buat majlis cawangan bandar ke cawangan UMNO ke...yang penting tidak karam di lautan bersama karam singh walia!